Dostava

Proces dostave počinje onog trena kada Ljekarna putem svoje Internet trgovine zaprimi narudžbu te potvrdu uspješno izvršene transkakcije.

Dostava se vrši putem kuririske službe GLS. Trošak dostave (plaćanje karticom ili uplatnicom) iznosi 5,00 € (37,67 kn) a ukoliko se plaća pouzećem onda je trošak dostave 6,00 € (45,21 kn).
Besplatna dostava je za narudžbe preko 50,00 € (376,73 kn).

• Za online transakcije (kartično poslovanje) proces dostave započinje isti radni dan.
• Za plaćanja općom uplatnicom, virmanom te internet bankarstvom, proces dostave započinje nakon knjiženja uplaćenih sredstava na žiro račun Ljekarne. U pravilu radi se o sljedećem radnom danu.

Nakon zaprimanja uplate ili potvrde o uplati, Ljekarna se obvezuje poslati narudžbu u najkraćem mogućem roku. Ukoliko to iz određenih razloga nije moguće, Ljekarna se obvezuje obavijestiti Korisnika o novom terminu dostave.

Za odabir opcije plaćanja pouzećem, proces dostave započinje po primitku narudžbe.

Ljekarna se obavezuje adekvatno zapakirati proizvod za prijevoz robe. Pod adekvatnim pakiranjem proizvoda podrazumijeva se stavljanje proizvoda u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju i sl.) zbog sprečavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja. Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti proizvoda te uvjetima i duljini relacije na koji se prenosi.

ISPORUKA

Ljekarna narudžbe šalje radnim danom od ponedjeljka do petka. Vrijeme slanja i dostave je 2-5 radna dana. Isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.

Prilikom narudžbe, u koraku „Odaberite način dostave“, Korisnik može navesti unutar kućice „NAPOMENA“ želi li dostavu na određeni datum ili u određeno vrijeme. Ljekarna će prenijeti napomenu kurirskoj ili dostavnoj službi, međutim Ljekarna nije odgovorna za daljnje postupanje kurirske ili dostavne službe.

Nakon što kurirska ili dostavna služba koja vrši dostavu zaprimi pošiljku, Ljekarna više nije odgovorna za daljnji tijek isporuke i moguća kašnjenja koja mogu nastati. Ukoliko su učestala kašnjenja isporuke, Ljekarna može promijeniti kurirsku ili dostavnu službu zaduženu za isporuke narudžbe.

Za kvalitetniju komunikaciju između Korisnika i kurirske ili dostavne službe oko termina dostave, Ljekarna može kurirskoj ili dostavnoj službi predati broj mobitela i adresu Korisnika.

Izdvojeni proizvodi